Dönts a sütik engedélyezéséről

A minőségibb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie) használunk az oldalon.

Egyes sütik nélkül nem tudna megfelelően működni az oldal, ezért a működésüket kötelezővé tettük, míg más sütik elfogadása opcionális, de segít nekünk olyan felületet kialakítani, amin Te is könnyebben és szívesebben böngészel, illetve segít abban, hogy a számodra is releváns ajánlatokkal tudjunk szolgálni a hirdetési felületeken.

Ezek működését megszabhatod. Amennyiben mindegyik működését el szeretnéd fogadni, kattints az elfogadom gombra.

Kapcsolat

Nem találsz valamit a boltban vagy kérdésed merült fel a termékeinkkel, rendeléssel kapcsolatban? Keress minket bátran a lenti üzenetküldő kitöltésével vagy az alább található elérhetőségeinken:
email:
info@fenntarthato-otthonom.hu
telefon: 06704103009
Facebook: https://www.facebook.com/fenntarthatootthonom
Instagram: https://www.instagram.com/fenntarthato_otthonom
Kapcsolattartó: Miskolczi-Barna Dorina

 

Gyakran ismételt kérdések:

Mielőtt üzenetet írnál nézd meg a gyakran ismételt kérdéseinket, hátha már most választ találsz a problémádra! :)

Mennyi a szállítási idő?

A kifizetett, raktáron lévő rendeléseket általában 1-2 munkanapon belül átadjuk a kiválasztott futárszolgálatnak. A GLS-nél a szállítási idő 1-2 munkanap, a Foxpostnál általában 2-5 munkanap. Az MPL esetében hosszabb a csomagkezelési időnk, így amennyiben ezt a szállítási módot választod, kérjük, hogy számolj a hosszabb szállítási idővel is, ami akár 8-10 munkanap is lehet. Amennyiben szeretnéd, hogy gyorsan, határidőre megérkezzen a csomagod azt ajánljuk, hogy a GLS futárszolgálat házhozszállítás opcióját válaszd. Hogyan alakulnak a szállítási díjak? Milyen szállítási módok közül választhatok?

GLS szállítási díjak súly(kg) alapján házhozszállítás esetén:3 kg-ig 1990 Ft; 3.1-5 kg-ig 2190 Ft; 5.1-10 kg-ig 2490 Ft; 10.1-15 kg-ig 2650 Ft; 15.1-20 kg-ig 2800 Ft
GLS csomagpont vagy csomagautomata: 0-40 kg-ig 1290 Ft
Foxpost csomagautomatába szállítás 25 kg-ig 1290 Ft
MPL csomagautomatába szállítás 0-2 kg-ig 1490 Ft;  2.1-10 kg-ig 1690 Ft

Hogyan tudom megnézni, hogy hol jár a megrendelésem?

Minden szállítási módnak vannak nyomonkövetési lehetőségei. A rendelésedet követően egy értesítő emailt kapsz a szállítást végző futárszolgálattól is, amelyben megtalálod a csomagszámodat és a weboldal linkjét, ahová be tudod másolni a kódot. A Foxpost nyomonkövetési rendszere kicsit lassabb, így pár nap eltéréssel láthatod majd hol jár a csomagod, de mi is értesítünk a feladásról, illetve arról is, ha megérkezett a csomagpontra.

Átvehetem a rendelésemet személyesen is? Hol találom meg a boltot?

Jelenleg nincs lehetőség személyes átvételre. Webáruházunk online felület, sajnos még nem rendelkezünk offline csomagolásmentes bolttal.

Van lehetőség bankkártyás fizetésre a webáruházban?

Igen, a Simplepay szolgáltatja nekünk a biztonságos bankkártyás fizetési lehetőséget. Amennyiben problémáid merülnek fel a fizetéssel, a rendelésedet banki átutalással is teljesítheted, illetve a rendszerünk küld ki egy fizetési oldal újrageneráló linket is, ha még egyszer meg szeretnéd próbálni a bankkártyás fizetést. A banki átutaláshoz a következő adatokra lesz szükséged: Kedvezményezett: Miskolczi-Barna Dorina e.v. Bank: OTP Bank Zrt. Bankszámlaszám: 11744151-21423956 Megjegyzés: rendelésed sorszáma

Fizethetek bankkártyával a futárnak is?

Igen, van lehetőséged bankkártyás fizetésre a GLS futárnál is. Ebben az esetben is válaszd az utánvét opciót a fizetési mód kiválasztása során. Ennek plusz díja 450 Ft.

Kaphatok valamilyen kedvezményt első vásárlóként? Van ingyenes szállítás?

Összeghatárhoz kötött ingyenes szállításunk nincs, ugyanakkor van lehetőséged kedvezményes vásárlásra, ha regisztrálsz a boltba és csatlakozol a hűségprogramunkhoz vagy pedig feliratkozol a hírlevél listánkra és használod a hírlevél kedvezmény egyszeri kuponkódunkat. Előbbi esetében minden vásárlás után pontokat gyűjthetsz és 90 napon belül be tudod ezeket váltani, utóbbinál pedig egy alkalommal tudsz 5% kedvezménnyel vásárolni tőlünk.

Szeretnék élni a 30 napos garanciával. Mi a teendőm?

Olvasd el a kiterjesztett garanciára vonatkozó szabályainkat és vedd fel velünk a kapcsolatot emailben, hogy megbeszélhessük a továbbiakat.

Leadtam a megrendelésem, de nem kaptam visszaigazoló emailt. Mi a teendőm?

Amennyiben nem találod a rendelés visszaigazoló emailt, nézd meg a spam vagy promóciók mappát is a levelező rendszeredben, mivel ritkán sajnos ott landolnak a visszaigazoló leveleink. Ha itt sem találod írj nekünk egy emailt az info@fenntarthato-otthonom.hu címre a rendelési adataiddal és ellenőrizzük a rendszerünkben, hogy sikeresen rögzítésre került-e a rendelésed.

Viszonteladó vagyok, szeretnék nagyobb mennyiséget vásárolni.

Saját márkás termékeink esetében van lehetőséged viszonteladói programunkba regisztrálni. Töltsd ki az alábbi oldalon található űrlapot és hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.

Hogyan tudom lezárni a tépőzáras kenyeres zsákokat?

A tépőzáras kenyeres zsákok azért jók, mert a kenyér fogyásával folyamatosan tudod állítani a zsák méretét is. A zsák száját úgy kell feltekerni, mint egy palacsintát. A lezárásról videót is készítettünk, amit minden kenyeres zsák termékoldal alján megtalálsz.

Szeretnék egyedi terméket rendelni, van rá lehetőségem?

Amennyiben szeretnéd a meglévő Back2Basics saját márkás termékeinket kis átalakítással (például más méret) megrendelni vedd fel velünk a kapcsolatot emailben. Kérjük vedd figyelembe, hogy az egyedileg elkészített rendelések esetében az ÁSZF-ünk értelmében nem élhetsz az elállási joggal, illetve előre fizetési kötelezettséged van.

Hagyj üzenetet!